3.Sınıf 2.Ünite Beş Duyumuz Test Çöz Aşağıdaki eşleştirmelerden hangisi yanlıştır? Suyun sıcak ya da soğuk olduğunu ……..…… ile anlarız. Bir yiyeceğin ……..…….. kötü olduğunu burnumuzla anlarız. Yukarıdaki cümleleri aşağıdaki sözcüklerle tamamlarsak hangisi boşta kalır? Aşağıdaki ifadelerden hangisini gözümüzle algılamayız? Hangi duyu organımızı kullanarak kitap okuruz? Çevremizdeki maddelerin rengi, şekli, kokusu, tadı, yumuşaklığı gibi pek çok […]
3.Sınıf 2.Ünite Beş Duyumuz
Aşağıdaki eşleştirmelerden hangisi yanlıştır? |
Suyun sıcak ya da soğuk olduğunu ……..…… ile anlarız. Bir yiyeceğin ……..…….. kötü olduğunu burnumuzla anlarız. Yukarıdaki cümleleri aşağıdaki sözcüklerle tamamlarsak hangisi boşta kalır? |
Aşağıdaki ifadelerden hangisini gözümüzle algılamayız? |
Hangi duyu organımızı kullanarak kitap okuruz? |
Çevremizdeki maddelerin rengi, şekli, kokusu, tadı, yumuşaklığı gibi pek çok özelliğini duyu organlarımızla hissederiz. Yukarıdaki anlatımda hangi duyu organımıza vurgu yapılmamıştır? |
Aşağıdakilerden hangisi doğrudur? |
Aşağıda verilenlerden hangisi yanlıştır? |
Burnumuz tıkalı olduğunda yediklerimizin tadını neden alamayız? |
Aşağıdakilerden hangisini görme duyumuzla algılarız? |
Aşağıdakilerden hangisini dokunma duyumuzla algılamayız? |
Karanlıkta kaldığımızda çevremizi göremeyiz. Bu durumda görme duyumuzun yerini hangi duyumuz alır? |
Duyu organlarınızın sağlığı ile ilgili aşağıdaki bilgilerden hangisi doğrudur? |
Tatma sağlığımızı korumak için aşağıdakilerden hangisini yapmamalıyız? |
Aşağıda verilenlerden hangisi dilin görevlerinden değildir? |
Aşağıdakilerden hangisi doğru değildir? |
Ya da Aşağıdaki eşleştirmelerden hangisi yanlıştır? |
“Elif, mutfağa girdiğinde masanın üstündeki kurabiyeleri gördü. Kurabiyeler mis gibi kokuyordu.” Elif hangi duyu organlarını birlikte kullanmıştır? |
Aşağıdakilerden hangisi göz sağlığımızı korumak için yaptıklarımızdan birisi değildir? |
Aşağıdaki bilgilerden hangisi doğru değildir? |
Ancak Aşağıdakilerden hangisini yapmak kulak sağlığına zarar verir? |
İnteraktif 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testini çözmek için Başla düğmesine basınız. Karşınıza testi çözmek için yeni bir sayfa çıkacaktır. Yön oklarını kullanarak önceki ya da sonraki sorulara geçebilirsiniz. Ancak 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi için liste bölümünden istediğiniz soruyu da seçip çözebilirsiniz. Bu metin kısacası bir tanıtım yazısıdır. Çünkü 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme test çalışmasını tanıtmak için hazırlanmıştır. Ancak teknik bir metindir. Bununla birlikte 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testinde yer alan sorular aşağıda verilmiştir. Ancak testi çevrimiçi çözmek için başlat düğmesine basmalısınız.
Test çözmek aynı zamanda etkili bir öğrenme yöntemidir. İnteraktif 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi özellikle eğitim programları doğrultusunda hazırlanmıştır. Üstelik güncel ve özenli bir çalışmadır. 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme çalışması oluşturulurken genellikle MEB kazanımları dikkate alınmıştır. Başka bir deyişle ders kitabı içeriklerinden yararlanılmıştır. Ancak 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi kazanım temelli sorulardan oluşmaktadır. Bununla birlikte 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testinde kısa konu anlatımlarına da yer verilmiştir. Böylelikle öğrenme sürecinin devamlılığı planlanmıştır. Diğer yandan 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi hazırlanırken sınıf içi uygulamalardan da yararlanılmıştır. Böylelikle çalışma verimliliği artmaktadır.
Test yazmak uzmanlık ister. Konu ya da ünite testleri 10, 12, 15 veya 20 çoktan seçmeli sorudan oluşturulmuştur. Sorular sınıf seviyesine göre 3 ya da 4 seçenekten meydana gelmektedir. Genellikle 1,2 ve 3.sınıflarda 3 seçenekli sorular tercih edilmiştir. Diğer yandan 4.sınıflarda ve ikinci kademede özellikle 4 seçenekli sorular kullanılmıştır. Bu nedenle 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi için seçenek sayısı zorluk seviyesini belirlemektedir. Ancak 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi için her sorunun bir cevap hakkı vardır. Ancak istediğiniz zaman cevap seçeneğini değiştirebilirsiniz.
İnteraktif veya online test çalışması sanal etkileşimli bir çalışmadır. 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi aynı zamanda öğrenci başarısını artırmayı amaçlamaktadır. Genellikle interaktif testler dinamik bir yapıya sahiptir. Yani tekrar tekrar çözme imkanı verir. Diğer yandan 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testinde soru ve seçenekler her tekrarda yer değiştirecektir. Yani 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testini her tekrarda yeni bir çalışma karşınıza çıkacaktır. Ancak bağlantı verilen bazı çalışmalarda bu özellik yoktur. Ayrıca 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testini akıllı tahtalarda kullanabilirsiniz. Çünkü akıllı tahtalarla yüzde yüz uyumludur. 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testini tablet ya da telefonlardan da rahatlıkla çözebilirsiniz. Yani 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi mobil uyumludur. Diğer yandan cihazınıza mobil uygulamayı indirip yükleyebilirsiniz.
Etkileşimli 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testini çözerken özellikle alttaki yön oklarını kullanarak önceki ve sonraki soruya geçebilirsiniz. Aynı zamanda dilerseniz listeden seçerek istediğiniz soruyu görebilirsiniz. Ayrıca 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testini değerlendirmeden liste bölümünden doğru-yanlış cevapları görebilirsiniz. Ancak sonuçları al butonuna basınca karşınıza 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testini değerlendirme ekranı çıkacaktır. Böylece ekranda 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi değerlendirme raporu ve öğretmen görüşü yer alacaktır. Bu görüşleri dikkate almanız özellikle öğrenmenize katkı sağlayacaktır. Bununla birlikte alt ekranda 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi ile ilgili cevapları kontrol edebilirsiniz.
Çalışmaların intihal denetimine özellikle önem verilmektedir. İnteraktif 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi genellikle intihal denetimi yapılarak hazırlanmıştır. Özellikle 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testinin özgün olmasına özen gösterilmiştir. Diğer yandan 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testinin telif hakkı testimiz.com.tr sitesine aittir. Başka bir deyişle 2.Ünite Beş Duyumuz Değerlendirme testi ticari bir amaçla kullanılamaz. Ancak bireysel öğrenme amacı taşımaktadır. Başarılar…